خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

بهانه ها .... و گریه ها ....... !

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
                          چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند
                                                من ار چه در نظر یار خاکسار شدم
                                                                         رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

از رسیده ها تا نرسیده ها راه زیادی هست که باید طی کنیم ...... !
یه روز دم گوش یه نفر زمزمه کردم که میدونی بزرگترین دشمن من کیه ؟
گفت : جسمت ! گفتم نه !
گفت : روح بلندت ! گفتم نه !
گفت : عشق زیبات ! گفتم نه !
گفت : آرزوهای بلندت  ! گفتم نه !
گفت : نگاه های پر تلاطمت ! گفتم نه !
گفت : پریدن های بدون بالت ! گفتم نه !
                       گفت : نمیدونم ! چون نمیتونم بفهمم !
گفتم : بزرگترین دشمن من تصوراتی  نیست  که گفتی ! یه مصداقه که اینجوری تعریف میشه :
               یزرگترین دشمن من  کسیه که جلوی خودم بهترین دوستام و بزنه !
من ار چه در نظر یار خاکسار شدم
                                                                         رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد